انصاری رنانی، قاسم و سارا سبزی علیآبادی (1388 ). «اولویتبندی عوامل سازمانی مؤثر در ارتقای بهرهوری نیروی انسانی در صنایع کوچک»، بررسیهای بازرگانی، ش 39.
اولیا، محمد صالح و میثم شفیعی رودپشتی (1386). «تحلیل و بهکارگیری مدل کانو در تأمین رضایت مشتری (مطالعۀ موردی: طراحی وب سایت)»، سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی.
حاجکریمی، عباسعلی و رضا پیرایش (1385). «تبیین عوامل مؤثر بر بهرهوری منابع انسانی در سازمانهای دولتی با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر»، فرهنگ مدیریت، ش 14.
مقدس، علیاکبر و خدیجه احمدی (1381). «بررسی جامعهشناختی عوامل مؤثر بر بهرهوری کادر اداری سازمانهای دولتی شیراز»، مجلۀ علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، دورۀ 19، ش 1 (پیاپی 37).
میرغفوری، سید حبیبالله؛ و حسین صیادی (1386). «شناسایی، تجزیه و تحلیل و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهرهوری معلمان (مورد مطالعه: معلمان استان یزد)»، مجلۀ علومتربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، دورۀ 2، شماره 4.
میرغفوری، سید حبیبالله؛ و میثم شفیعی رودپشتی (1387). «شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی بخش آموزش عالی (مطالعۀ موردی: دانشگاه مدیریت دانشگاه یزد)، آموزش عالی ایران، ش 2.
Battel, A. A (1994). “Productivity Fains From the Implemention of Employee Training Programs”, Industrial Relations. No. 23.
Homyun, Jang-Kyonghoon, Kim-Jaeju, Kim-Juhyung, Kim (2011). “Labour Productivity Model for Reinforced Concete Constrution Projects”, Emerald Group Publishing Limited, vol.11, NO.1.
Zhang P. Von Dran G (2001). “Expectations and Ranking of Website Quality Features: Results of Two Studies on User Perceptions” , Proceeding of the Hawaii International Conference on System Science, [HICSS 34].
Evans R J and Lindsay W M (2002). The Management and Control of Quality, 5 Edition, South-Western/Thomson LearningTM.
Sauerwein E. Bailom F; Matzler k; .Hinterhuber H (1996). “The Kano Model: How to Delight Your Customers”, International working seminar on production economics, Volume I of the IX.
“Kano`s Methods for Understanding Customer - Defined Quality”, Center for Quality of Management journal (1993). Vol. 2, No. 4.
Grigoroudis E. Politis Y. Spyridaki O. Siskos Y. “Modelling Importance Preferences in Customer Satisfaction Surveys”, Technical University of Crete Decision Support Systems Laboratory University Campus & University of Piraeus Department of Informatics . No. 8.
Matzler K. Hinterhuber H (1998). “How to Make Product Development Projects More Successful by Integrating Kano’s Model of Customer Satisfaction into Quality Function Deployment”, Technovation, Vol. 18, No. 1.
Lofgren M. Witell L (2005). “Kano’s Theory of Attractive Quality and Packaging”, QMJ, VOL. 12, No. 3.
Griffin A; Hauser J (1993).“The Voice of the Customer”, Marketing Science. No. 10.
Von Dran G. Zhang P; Small R (1999). “Quality Websites: an Application of the Kano Model to Website Design”, Proceedings of the Fifth Americas Conference on Information Systems. No. 25.
Wilkinson G. Bennett L. Oliver K (1997). “Evaluating the Quality of Internet Information Sources: Consolidated Listing of Evaluation Criteria and Quality Indicators”, Educational Technology. No. 6.
Zhang, P. von Dran G. Small R; Barcellos S (1999). “Websites that Satisfy Users: A Theoretical Framework forWeb User Interface Design and Evaluation”, Proceedings of the Hawaii International Conference on Systems Science (HICSS 32).